Milí zákazníci, objednávky stále přijímáme, ale doručení do Vánoc již nemůžeme zaručit. Děkujeme za pochopení a přejeme vám krásné Vánoce a klidné svátky.❤️

Objednávky v době coronaviru

Pražírna kávy i e-shop FUNGUJE.

Ptáte se nás, jestli máme otevřeno, kde si mají naši kávu v těchto dnech koupit. Fungujeme a pražíme stále stejně, i když se nás samozřejmě obecná opatření také dotkla a přizpůsobili jsme se jim. Opatření, která se týkají vás, zákazníků:

  • Objednávky přes náš e-shop mojeprazirna.cz fungují v normálním režimu.
  • Dopravci doručují na vaše adresy také normálně – zde bychom v rámci ochrany řidičů poprosili – volte způsob úhrady kartou, nebo převodem. Hotovost je rizikovější.
  • Bezplatný rozvoz Příbram funguje také běžně.

A teď ta omezení:

  • Pokud si necháváte objednávku zaslat na ParcelShop – ověřte si, zda je v tuto dobu funkční.
  • Osobní výdej v COFFEE POINTU – zde je nejzásadnější omezení. Pro veřejnost je uzavřen. Nicméně ve chvíli, kdy si budete chtít naplánovat vyzvednutí objednávky, spojte se dopředu telefonem s kolegou (Milan Suchý, telefon: 603 274 986) a domluvte se na konkrétním čase vyzvednutí formou vyzvednutí z „výdejního okénka“, abychom omezili vzájemný kontakt.

Poslední způsob odběru kávy zvolte i v případě, že jste zvyklí kávu kupovat v COFFEE POINTU bez objednávky, napřímo. Ideální je udělat objednávku na e-shopu www.mojeprazirna.cz, uhradit kartou a jen se domluvit na čase předání.

 

Držme si palce, aby tato situace panovala co možná nejkratší čas, že se brzy vše vrátí do starých kolejí. Určitě se ale lépe s coronavirem bojuje se šálkem dobré kávy v ruce. My například aktuálně bojujeme kubánskou Arabicou, ze Sierra Maestra (Cuba Serrano Lavado Superior). A zdá se, že zabírá ????.